Serwisowy Program dla Firm - zintegrowana usługa flotowa
Oferujemy nowy serwisowy "Program dla Firm" oparty na bazie kosztów rzeczywistych. Programem objęte są marki: Alfa Romeo. W zależności od ilości samochodów jakie posiada w swoim parku Klient (lub zamierza zamówić) przygotowaliśmy 2 warianty tego Programu: Srebrna i Złota Karta.
Srebrna karta
I.KLIENT - program skierowany do Klientów posiadających w swoim parku lub chcącym zamówić od 5 do 19 samochodów grupy Alfa Romeo
II. KORZYŚCI I PREFERENCYJNE WARUNKI DLA KLIENTA WYNIKAJĄCE Z PRZYSTĄPIENIA DO "PROGRAMU DLA FIRM" NA WARUNKACH "SREBRNA KARTA":
- jednakowy upust na części zamienne i akcesoria wykorzystywane podczas obsługi serwisowej pojazdów,
- jednakowy upust na robociznę od nominalnej obowiązującej stawki,
- samochód zastępczy dostępny od razu od pierwszego dnia naprawy odpłatnie według jednolitych, preferencyjnych stawek z określonym limitem dziennym przebiegu kilometrów.
Złota karta
I.KLIENT - program skierowany do Klientów posiadających w swoim parku lub chcącym zamówić minimum 20 samochodów grupy Alfa Romeo
II. KORZYŚCI I PREFERENCYJNE WARUNKI DLA KLIENTA WYNIKAJĄCE Z PRZYSTĄPIENIA DO "PROGRAMU DLA FIRM" NA WARUNKACH "ZŁOTA KARTA":
- Możliwość dokonywania napraw i przeglądów w sposób bezgotówkowy.
- Zbiorcza faktura za wszystkie usługi wykonane w danym miesiącu.
- Płatność w cyklu miesięcznym na zasadzie zbiorczego przelewu do Alfa Romeo Auto Poland za wszystkie wykonane usługi.
- Załącznik elektroniczny ze szczegółową informacją dotyczącą czynności serwisowych (robocizna) wykonanych w danym miesiącu rozliczeniowym z wykazem części zamiennych oraz informacje jak: nr rej., nr nadwozia, kod i nazwa Dealera, data otwarcia zlecenia, przebieg km.
- Autoryzacja napraw u Klienta poprzez wskazanego na Złotej Karcie lub certyfikacie menedżera flotowego.
- Wykonywanie obsługi serwisowej wg jednakowych stawek za robociznę
- Jednakowy upust na części zamienne i akcesoria wykorzystywane podczas obsługi serwisowej pojazdów. Pierwszeństwo w przyjęciu pojazdu na serwis po umówieniu wizyty. Jednolite technologicznie czasy operacji serwisowych.
- Samochód zastępczy dostępny od razu od pierwszego dnia naprawy odpłatnie według jednolitych, preferencyjnych stawek z określonym limitem dziennym przebiegu kilometrów.
- Bezpłatne mycie samochodu po obsłudze serwisowej.
- Opieka poprzez wskazaną osobę u Dealera Opiekuna